Salesforce چیست ؟

احتمالاً نام CRM را شنیده اید یا ممکن است شرکت شما حتی از خدمات آنها استفاده کند. به نظر می رسد از 500 شرکت فورچون گرفته تا استارتاپ ها ، همه در قطار Salesforce امیدوار هستند و با افزایش پیوسته قیمت سهام طی سالهای اخیر ، به نظر می رسد دلیل خوبی وجود دارد.

Salesforce چیست؟

Salesforce یک سرویس رایانش ابری به عنوان یک شرکت نرم افزاری (SaaS) است که در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تخصص دارد. خدمات Salesforce به مشاغل اجازه می دهد تا از فن آوری ابری برای ارتباط بهتر با مشتریان ، شرکا و مشتریان بالقوه استفاده کنند. این نرم افزار شماره یک موفقیت مشتری شده است و به مشاغل کمک می کند تا فعالیت مشتری ، بازاریابی به مشتریان و بسیاری از خدمات دیگر را ردیابی کنند.

Salesforce اخیراً با خرد کردن تخمین های سه ماهه سوم ، سرمایه گذاران را تحت تأثیر قرار داده و درآمد سه ماهه سوم را 4.5 میلیارد دلار اعلام کرده است – 33 درصد نسبت به سال دیگر

این شرکت نرم افزاری در سالهای اخیر بسیار محبوب شده است. بنیانگذار TheStreet جیم کرامر حتی خدمات را به عنوان ‘Cloud King’ لقب می دهد و در سهام بسیار سرسخت بوده است.

Salesforce یکی از اولین شرکتهای جهانی است که با موفقیت از یک نرم افزار CRM مبتنی بر ابر استفاده می کند ، مارک بنیوف ، دیو مولنهاف ، فرانک دومینگوئز و پارکر هریس ، مدیر ارشد اوراکل (ORCL) – Get Report تاسیس شده است. Salesforce توانسته است از فناوری ابر استفاده کند و برنامه های متنوعی را برای مشاغل ایجاد کند تا بتواند بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و از طریق تجزیه و تحلیل و برنامه ها به آنها کمک کند اطلاعات کلیدی در مورد خدمات خود کسب کنند.

با توجه به اینکه Salesforce کاربردهای گسترده ای دارد ، CRM آنها در درجه اول به کمک به شرکت ها در حفظ مشتری ، خوشحال نگه داشتن مشتریان ، جستجوی مشتری و اجرایی کردن مشتری ، ارائه بینش به مشتریان در مورد مشتریان و موارد دیگر است.

Salesforce برای چه استفاده می شود؟

از سال 2017 ، Salesforce گزارش شده است که 150،000 شرکت با استفاده از نرم افزار خود داشته است – از جمله آمازون (AMZN) – Get Report ، Adidas (ADDYY) ، ADP (ADP) – Get Report ، American Express (AXP) – دریافت گزارش و بسیاری دیگر .

شرکت ها از Salesforce برای درک مشتریان خود ، برقراری ارتباط با آنها در سطوح مختلف و کمک به رشد مشتری خود استفاده می کنند.

این نرم افزار مبتنی بر ابر به شرکت ها امکان می دهد تا با سهولت ذخیره سازی ابر و دسترسی به هر کجا که کاربران باشند ، تجزیه و تحلیل (در زمان واقعی) ، موفقیت و پشتیبانی مشتری ، شکایات مشتری و انواع دیگر توابع CRM را ردیابی کنند.

Salesforce برای چه استفاده می شود؟

طبق وب سایت Salesforce ، شرکت هایی که از این نرم افزار استفاده می کنند به طور متوسط ​​در مناطق مختلف افزایش می یابند ، از جمله افزایش متوسط ​​27٪ در درآمد فروش ، 32٪ افزایش در تبدیل سرب ، 34٪ افزایش رضایت مشتری و استقرار 56٪ سریعتر.

به دلیل انتخاب متنوع ابرها و برنامه های کاربردی ، Salesforce همچنین توسط شرکت ها برای کمک به بازاریابی ، ردیابی فروش و هزینه و تجزیه و تحلیل عملکرد استفاده می شود. انواع مختلف ابرها به کاربران اجازه می دهد داده های مختلف را تجزیه و تحلیل کنند ، تالارهای گفتگو را با مشتریان برقرار کنند ، استراتژی های فروش و موارد دیگر را پیاده سازی کنند.

در واقع ، Salesforce یک فروشگاه واحد برای مدیریت ، نگهداری ، برقراری ارتباط و رشد مشتری و جریان درآمد خود است.

Salesforce چگونه کار می کند؟

این شرکت یک سرویس به عنوان یک نرم افزار (SaaS) است – به این معنی که از یک مدل توزیع نرم افزاری رایانش ابری استفاده می کند که میزبان برنامه ها است و آنها را به صورت آنلاین در دسترس قرار می دهد.

Salesforce میزبان چندین سیستم عامل مختلف ابری است که به شرکت ها امکان می دهد با داده های مختلف تعامل داشته باشند و در ظرفیت های مختلف به مشتریان خود خدمات دهند.

از سال 2020 ، Salesforce چندین سیستم عامل مختلف ابر دارد – یک ابر سرویس ، ابر بازاریابی ، ابر سلامت ، ابر برنامه ، ابر جامعه ، ابر تجزیه و تحلیل ، ابر IoT ، ابر پچ ، ابر تجارت ، ابر تعامل Heroku و سایر موارد

Salesforce چگونه کار می کند؟

طبق گفته این شرکت ، ابر فروش Salesforce به شرکت ها امکان ردیابی تماس ها ، فرصت ها و مدیریت تیمی برای افزایش فروش را می دهد. ابر خدمات به شرکت ها امکان می دهد تا با نشان دادن فعالیت مشتری و حل مشکلات ، با مشتریان ارتباط برقرار کرده و خدمات به مشتریان برتر را ارائه دهند.

Salesforce با ابر بازاریابی خود ضمن ارائه کمپین های بازاریابی چند کاناله به شرکت ها کمک می کند تا سفرهای مشتری را ردیابی کنند ، در حالی که ابر جامعه آنها به شرکت ها امکان تعامل مستقیم با مشتریان خود را می دهد و به مشتریانشان امکان تعامل با یکدیگر را می دهد.

علاوه بر این ، Salesforce از هوش مصنوعی (AI) در سیستم عامل انیشتین خود استفاده کرده است ، که به ساده سازی گردش کار تجزیه و تحلیل و تولید پیش بینی دقیق تر ، از جمله مزایای دیگر کمک می کند.

هنوز ، تمام مدل Salesforce از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پشتیبانی می کند.

اما CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) “یک فناوری برای مدیریت کلیه روابط و تعاملات شرکت شما با مشتری است و مشتریان بالقوه. هدف ساده است: بهبود روابط تجاری. به گفته Salesforce ، یک سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند تا با مشتریان در ارتباط باشند ، روندها را ساده کرده و سودآوری را بهبود بخشند.

در سطح اساسی ، CRM به شرکت ها کمک می کند تا نیازها و داده های مشتری را درک کنند و توسعه و حفظ مشتری عمیق تر را تسهیل می کند.

نرم افزار مبتنی بر ابر

Salesforce اولین کسی بود که با موفقیت یک نرم افزار CRM مبتنی بر ابر را اجرا کرد. Salesforce به عنوان یک سرویس مبتنی بر ابر ، از مزایای ذخیره اطلاعات و دسترسی از هرجایی برای ترسیم مشتری استفاده می کند.

استفاده از یک نرم افزار مبتنی بر cloud به شرکت ها امکان می دهد داده های زنده ، بحث های جامعه را ردیابی کرده و تجزیه و تحلیل ها را از هر کجا – و با سرعت و دقت مداوم به روزرسانی کنند.

شیوه های تجاری Salesforce

Salesforce مدل 1-1-1 خیرخواهانه یکپارچه را ایجاد کرد ، جایی که شرکت ها 1٪ سهام ، 1٪ محصول خود و 1٪ ساعات کارمندان را به جامعه باز می گردانند. این سایت Salesforce.org را برای ارائه به موسسات غیرانتفاعی و موسسات آموزشی توسعه داده و طبق فناوری سایت ، داوطلبانه و کمک هزینه از آنها پشتیبانی می کند.

شیوه های تجاری Salesforce

شرکت هایی که هم اکنون از این مدل تعهد 1٪ استفاده می کنند شامل DocuSign (DOCU) – دریافت گزارش ،( SurveyMonkey SVMK) – دریافت گزارش ، کنگو و موارد دیگر هستند.

Salesforce علاوه بر خیرخواهی ، راهنمایی هایی را برای بهترین روش های خدمات مشتری در سایت خود ارائه می دهد ، از جمله استخدام افراد مناسب ، مدیریت انتظارات مشتری ، تمرکز بر اولین برداشت ها ، جمع آوری مداوم داده ها ، شخصی سازی تجربه ، حضور در محل مشتری و حفظ تمرکز.

ادغام و مشارکت Salesforce

به نظر می رسد لیست خریدهای Salesforce هر دقیقه رشد می کند.

اخیراً ، در آگوست سال 2019 اعلام شد که آنها ClickSoftware را با قیمت 1.35 میلیارد دلار خریداری می کنند. Salesforce همچنین از خرید 15.7 میلیارد دلاری Tableau Software Inc. ، یک گروه تجزیه و تحلیل داده ، در ژوئن 2019 و خرید MuleSoft به مبلغ 6.5 میلیارد دلار ، اعلام شده در مارس 2018 خبر داد.

در کنار خرید MuleSoft ، Salesforce اخیراً پلتفرم MuleSoft “Anypoint” (که یک داشبورد اتصال دهنده برنامه است) را در محصولات ابری خود ادغام کرده است ، و همچنین اخیراً “Integration Cloud” جدید خود را راه اندازی کرده است که TheStreet گزارش داده است “جعبه ابزار با هدف ادغام فرآیندهای تجاری “و ساده سازی فرایندها.

گرگ شات مدیر عامل شرکت MuleSoft در اوایل سال جاری نسبت به ادغام بسیار خوش بین بود.

شات گفت: “هنگامی که من و من [مدیر عامل Salesforce مارک بنیوف] در ماه فوریه ملاقات کردیم … او گفت که ما در حال مشاهده تحول دیجیتال به عنوان یک صنعت هستیم و من گفتم که ما خود را موتور آن صنعت می دانیم.” ، TheStreet در سپتامبر گزارش داد. “قرار دادن شرکت ها در کنار هم کاملا منطبق به یک استراتژی مناسب است.”

سایر خریدها شامل Rebel ، Zorap ، CloudCraze LLC ، Datorama و 50 نفر دیگر است.

قابل توجه ، Salesforce در سال 2014 با فیس بوک همکاری کرد تا تجزیه و تحلیل را برای بازاریابان B2B به ارمغان بیاورد.

علاوه بر این ، Salesforce و Apple در سال 2018 برای کمک به بهبود برنامه ها برای مشاغل همکاری کردند. این زوج اعلام کردند که این تیم “پلتفرم شماره یک مدیریت ارتباط با مشتری و iOS را گرد هم آورده است.”

طبق گزارشات ، همکاری Apple-Salesforce از ویژگی های اپل مانند Face ID ، Business Chat و میانبرهای جدید Siri در iOS-12 Salesforce استفاده خواهد کرد.

مرحله بعدی برای غول ابر چیست؟

به نظر می رسد حرکت در بازار ابر در کارتها باشد. بنیانگذار TheStreet جیم کرامر پیشنهاد می کند که به اصطلاح “Cloud Kings” حتی ممکن است سهام “FAANG” را برنده کند ، همانطور که وی در ماه مه 2018 در بوت کمپ سرمایه گذار TheStreet ادعا کرد.

“هر چقدر FAANG را دوست داشته باشم و دوست دارم … فکر می کنم Cloud Kings تنها به یک دلیل بهترین فرصت ها را برای تجارت فراهم می کند – رسانه ها با FAANG وسواس پیدا کرده اند … [و آنها] مغز ما را بی وقفه اشباع می کنند کرامر گفت: “داستانهای” FAANG مرده است “هر روز که [در بازار] پایین بیایند.

مرحله بعدی برای غول ابر چیست؟

با این وجود ، جدای از جذب سرمایه گذاران سرسخت ، Salesforce در تلاش است تا با بهداشت و علوم زندگی ادغام شود. با توجه به ارائه Salesforce در سال 2018 ، Salesforce در حال تلاش برای ادغام با NYU Langone Health از طریق مرکز دسترسی بیمار و Hologic (HOLX) – Get Report ، رهبر جهانی در شرکت راه حل های تصویربرداری تشخیصی و پزشکی است.

به گفته مارک بنیوف ، مدیر عامل شرکت Salesforce ، مارک بنی اف در مورد Mad Money کرامر ، Salesforce با افزایش ادغام ها ، مشارکت ها و توسعه ها ، خود را “سریعترین رشد شرکت نرم افزاری سازمانی در تمام دوران” نامیده است.

با این حال ، CNBC اخیراً گزارش کرده است که خدمات وب آمازون (AWS) ممکن است در Salesforce در حال افزایش باشد. در واقع ، طبق گزارشات اخیر ، AWS بالغ بر 9 میلیارد دلار درآمد فصلی را پشت سر گذاشته است – فروش سه ماهه سوم Salesforce به میزان 4.5 میلیارد دلار – و توسط آمازون در سال 2006 (هفت سال پس از Salesforce) ایجاد شده است.

صرف نظر از این ، Salesforce با توجه به عملکرد قوی شرکت و گزارش های سه ماهه سوم ، کاملاً قابل اثبات هستند. سهام Salesforce در اوایل سال 2020 به بالاترین رکورد رسید و برخی از تحلیلگران از آن به عنوان یکی از برترین های سهام یاد می کنند.

با crm ارائه دهنده خدماتی مشابه Salesforce به زبان فارسی

همه ی خدمات گفته شده در بالا توسط ba crm به زبان فارسی و به صورت سفارشی و اختصاصی به شما ارائه می شود و به این صورت شما میتوانید با یک crm بهترین تحلیل و استفاده را از مشتریانتان داشته باشین و فروش خودتون را بدون نیاز به تبلیغات پر هزینه افزایش بدهید.

Salesforce

baCRM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست