قیف فروش چیست؟

  به فرآیند خرید شخص اشاره دارد که شرکت میکوشد او را در مراحل مدنظر خود هدایت کند. یک قیف فروش به چند مرحله تقسیم میشود که البته بسته به مدل فروش آن شرکت متفاوت است اما یک فرایند فروش(قیف فروش) معمولی به پنج مرحله تقسیم میشود: – آگاهی – علاقه مندی – ارزیابی – تصمیم گیری – خرید هدف اصلی از داشتن قیف فروش این است که افراد را از یک مرحله به مرحله دیگر منتقل کند تا آماده خرید شوند که این امر موجب میشود تا هرکسب و کاری بتواند ارزیابی و شناسایی نقاط ضعف و قوت واحد بازاریابی و فروش خود را مدیریت نماید بدین معنا که بداند در چه مرحله ای از خرید محصول او انصراف می دهند تا با تقویت آن مرحله از این معزل جلوگیری نماید و اما این مهم میسر نمیشود مگر با داشتن یک سیستم فروش و بازاریابی (bacrm) : @Aradafzarcom : www.bacrm.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست